Rådgivning, kontakt och nyhetsbrev om cirkus

Vill du berätta om din cirkusföreställning, rådgöra kring hur du når ut i länet eller vidga ditt kontaktnät? Ta kontakt med Region Stockholms cirkuskonsulent.

Rådgivning

Vill du utveckla idéer med fokus på barn och unga, skapa kontakter med arrangörer eller veta mer om hur förutsättningarna ser ut för att turnera i Stockholms län? Hör av dig till Region Stockholms cirkuskonsulent för rådgivning.

Kontakta Region Stockholms cirkuskonsulent

Fyll i formuläret för att skicka e-post till vår cirkuskonsulent. Du får svar inom fem arbetsdagar, ibland går det fortare.

Information

Region Stockholm är en offentlig verksamhet. Det innebär att meddelanden du skickar till förtroendevalda och tjänstemän blir allmän handling och kan begäras ut av allmänheten.

Nyhetsbrev om cirkus och dans

Vill du få reda på vad vi har på gång inom cirkus och dans? Prenumerera på vårt nyhetsbrev om cirkus och dans, som kommer ungefär fyra gånger om året. Där berättar vi till exempel om residens du kan söka, bjuder in till bransch- och nätverksträffar och påminner om ansökningsdatum för våra kulturstöd.

Anmäl dig till nyhetsbrevet om cirkus och dans

Vad gör en cirkuskonsulent?

Vår cirkuskonsulent arbetar med att stärka cirkusens ställning som konstform och stötta utvecklingen av en infrastruktur för cirkus i länet. Cirkuskonsulenten finns till för dig som är professionell cirkusartist, cirkuspedagog eller arrangör.

Cirkuscentrum

Region Stockholm stödjer flera av Stockholms läns centrumbildningar. Där kan du också få rådgivning och hjälp att hitta uppdrag, du kan gå med i nätverk och delta på seminarier. För dig som arbetar med cirkus i Stockholms län finns Cirkuscentrum.

Till Cirkuscentrums webbplats

• Senast granskad: 22 september 2023