Välkommen till vår nya webbplats!

I början av februari lanserade Region Stockholm en ny webbplats som är gemensam för hela organisationen. I samband med det flyttade även Regionbibliotek Stockholm in på Region Stockholms nya webb.

Sedan 2018 är Regionbibliotek Stockholm en del av kulturförvaltningen i Region Stockholm och nu har vi även en gemensam webbplats.

I och med flytten har vi sett över struktur och innehåll och arbetat för att möta kraven på tillgänglighet. Vi hoppas att du kommer hitta det du söker!

Vår tidigare webbadress www.regionbiblioteket.se kommer fortsätta att fungera, men inom kort dirigeras om till denna webbplats.

Har du frågor eller synpunkter är du välkommen att kontakta oss via formuläret nedan.

Kontakta Regionbibliotek Stockholm

Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller synpunkter på nya webbplatsen!

Information

Region Stockholm är en offentlig verksamhet. Det innebär att meddelanden du skickar till förtroendevalda och tjänstemän blir allmän handling och kan begäras ut av allmänheten.